Bomb's on barber

Jackie Brown can't change the man that no longer prays, the black president and Nas feel the same way.
No matter what I say you can't change me baby, T-pain's in the building with another rapper called Lazee.

Såg nyss något på tuben som handlade om hur bloggar kommer att påverka nästa val. Så sjukt ointressant med tanke på hur lite jag bryr mig om sverige styrs av ett rött eller blått parti. Vet inte varför jag ägnade så mycket tid åt klippet men det kanske var bristen på annat som gjorde att jag satt och plågade mig igenom det.

Längesen jag köpte kläder nu och det kommer nog ta ett tag innan jag köper något skulle jag tro. Det enda som känns  relevant till vintern är faktiskt jacka och skor. Under jackan klär jag mig med en turtles t-shirt eller något i samma sköna anda.

Jag har ju faktiskt fyllt år så jag ska hem till huset i Sandviken och äta gott och få fina presenter av familjen. Kanske åker förbi Alexis och njuter av TV'n han aldrig klarade av att lämna. Hans Q-nes är så stor att han inte klarar av att säga farväl till Phillips!







Kommentarer
Postat av: Alexis

haha we love that's q-ness :D

2008-10-17 @ 16:33:43
Postat av: Anonym

att inte bry sig, är oansvarigt. var glad att vi lever i en demokrati din fjant

2008-10-22 @ 02:04:07
Postat av: Robin

haha! Jag är glad för att vi lever i demokrati, har aldrig nämnt något annat heller. Så länge Sverige förblir så, är det acceptabelt. Sen att jag inte bryr mig om Sverige styrs av Vänstern eller Högern tycker jag spelar mindre roll. Jag tror det kommer rulla på bra vare sig det är ett rött eller blått styre.

2008-10-22 @ 08:28:56
URL: http://robinharnesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0