Nu är det morgon

och jag sitter och funderar på vad jag ska äta. Det står mellan två stekta ägg eller pizza! ;D Men eftersom jag har blivit en hälsosammare person med gym och mina planer att köpa joggingskort så blir det nog fan ingen pizza.

Jag funderar även på att se slutet på O Brother Where Art Thou innan jag gör någonting annat men jag känner att jag näst intill vet hur den ska sluta eftersom jag enbart missade de 7 sista minuterna igår. Dags för att lista upp några vardagliga saker som alltid gör mig lite gladare att vara vid liv (inspiration från bocken, dubbelkaka.blogg.se).


- Att få vakna av att Hannah pussar mig på hjässan.


- Se att man har några kronor mer på kontot än vad man trodde.

-
Få reda på att WALL-E har biopremiär betydligt tidigare i Sverige än vad man trodde.


- Bli glad över att få post, oavsett vad det är.


- Inse att man har nycklarna i handen fast man trodde att dom skulle ligga i fickan


- Inse att man är känslig eftersom man nästan fäller en tår när man ser slutet på Extreme Home Makeover.

- Att bli svinnöjd över sig själv bara för att man kan vika sin t-shirt som japanskan på Youtube



Kommentarer
Postat av: Kristin

Blev det pizza eller ägg?:)

2008-08-16 @ 19:32:47
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: KarroP

hahah jo, alltså! i-landsbekymmer... men du, vart kommer du ifrån i landet? :O

2008-08-16 @ 20:33:15
URL: http://karolinapontinen.blogg.se/
Postat av: KarroP

Jaha! Jag kommer ifrån Västerbotten, Skellefteå!

hahah btw, jag var tvungen att testa dendär himla tröjvikningen, och jag klarade det!!!

2008-08-17 @ 00:18:44
URL: http://karolinapontinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0