Time to loose 21 Grams

hmm jaa? Det stämmer ju inte riktigt men de är i alla fall den filmen jag hade tänkt kika på nu - http://www.imdb.com/title/tt0315733/ . En film med Jean Penn och Regi av Alejandro Gonzales Inárritu. Väldigt bra regissör som regisserat bla. Amores Perros - http://www.imdb.com/title/tt0245712/ , underbart skön film.

Det har redan hänt massor utav rolgia saker sen jag har fått körkort. Jag har bla. backat in i en bil, kört mot enkelriktat (flera gånger), gjort en U-Sväng på huvudled och varit nära att krocka.. Låter ju fantastiskt kingligt må ja säga. Men jag hatar att köra i Gävle, enkelriktat i hela jävla stan. Sandviken kan man ju i princip köra hur man vill i så de är ganska stor skillnad ;)

Aja, arbetsinteriew senare idag, får hoppas att det går vägen. Annars så händer det inte så mycket mer faktiskt. Kika film nu som sagt, får hoppas att jag hinner se hela dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0