IMDB är IMDB

Alltså, nu var det fan längsen jag typade någonting här, nu kommer jag dock ha tid för de här skiten när jag är ekonomiskt oberoende ;). Hade tänkt göra en kompis en tjänst och börja lägga ut lite filmtips emellanåt. Svintjurig kille som blir svinarg för att jag inte säger åt honom vilka filmer han borde se/inte se.

Men först då.. vad har man gjort nu de senaste veckorna. Kan väl säga att jag har varit väldigt aktiv inom industrin. haha, så sjukt tråkigt!

Förutom det så har jag umgåts med hannah, tagit körkort, sprungit och slutat gymma

       När de då gäller filmen så tänker jag varmt rekomendera en gammal klassiker (1975). "One Flew Over the Cuckoo's  nest" Svensk Titel: Gökboet, med jack Nicholson. Kan tyckas att den är något händelsefattig men för er som vet att ni klarar av lite äldre filmer med en skön storyline så garanterar jag er att ni inte kommer att bli besvikna över denna film!



Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är bäst ;)

2008-09-13 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0