For Those in Fear of the Lake of Fire!

Ja, idag fick jag reda på att jag ska vara redo att börja jobba klockan 08:00 i morgon bitti, så nu är det slut på mina underbara sovmorgnar antar jag. Men det ska bli skönt att dra in lite pengar efter några veckors relaxande, men visst.. hade varit skönt med någon vecka till.

Annars så har det itne hänt speciellt mycket. Jag har spenderat mycket tid med Hannah och vi har haft det jättemysigt tillsammans. Helgen var alldeles underbar eftersom jag spenderade näst intill hela helgen tillsammans med den person jag trivs bäst med <3

Kommer komma lite sköna vinterplagg här framöver men jag väntar lite med det känner jag, inte riktigt säker på vad det kommer att bli :)



Vettefan när vi knäppte den här bilden men den blev ganska läcker, haha!

Kommentarer
Postat av: hannah

De är ingen nakenbild! :P<3

2008-09-23 @ 17:05:18
URL: http://mediacenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0