Blockbusters

Ja de är precis vad jag har sett de senaste dagarna känns det som. Först ut Iron Man, och igår.. The Incredible Hulk. Vad tycker jag då om HULKEN. Nja, den var väl sådär, Iron Man kändes snäppet vassare. Det är många faktorer som får mig att tycka om Iron Man mer. Den kändes främst mer felfri än vad The Incredible Hulk gjorde på många sätt. Främst då alla fantabulous actionscener som utspelar sig i båda filmerna. Där har Iron Man lyckats bättre.

Annars så är väl varken någon utav filmerna något att hurra över när det gäller själva handlingen och budskapet.. men vafan, ofta någon utav dessa filmer behöver ett budskap? De år båda två fullproppade med action och skrämmande många punchlines. Två filmer som är roliga att titta på.. Man får sig faktiskt ett gott skratt då och då! Speciellt i Iron Man. sååå.. alla svincoola killar som tycker om lite b-action borde ju faktiskt se dessa två. Eftersom detta stundtals är action i första klass!

Nu ska jag se något helt annat, dags för lite "Vem kan slå Filip och Fredrik". Underhållande.. ja, Filip och Fredrik klass..nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0