Rubberband Man

Längesen man fick tillfälle att skriva här... eller ah, min slöhet tar ofta över och ser till att jag hellre ser på Californication istället för att posta något nytt här.

Det har inte hänt speciellt mycket skulle jag vilja påstå. Sitter för det mesta i lägenheten och väntar på att Hannah ska komma hem från skolan. Söker jobb när tillfällle ges men något napp har jag inte fått än. Eller jo, något företag som säljer in annonser till olika företag kontaktade mig men men.. det verkar inte alltför najs.

Vi ska inte prata om hur längesen det var man köpte ett descent plagg, usch! Mitt senaste köp var ett par allför stekiga skor för 99 :-.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0