Slakt eller Förnedring?

Oh jävlar vad det här ska blir roligt. Har länge funderat på om man ska försöka ha skaffa sig något nöje på sidan av allt de andra roliga man gör. Typ jobba, sova....jobba, sova....jobba, sova. Men Inte förrän nu har jag bestämt mig att jag ska skriva här lite då och då om saker som jag tycker är intressanta och roliga.

Risken att de blir mycket sjuka saker jag kommer att ta upp får ni nog vänta er för vissa funderingar och diskussioner vänner emellan brukar inte vara så mycket annat än just det.


När jag nämnde ordet sjuk så kom jag att tänka på en sak som jag och två kompisar pratade om för längesen. Det var efter att vi hade sett ett klipp från ett herrans liv med Filip och Fredrik vi började snacka. Där frågade man folk om man hellre föredrar en bult i pannan eller att förnedras framför en videokamera tillsammans med en annan man (och alla här vet lika väl som jag att man hellre står framför kameran än att ta ett skott i huvudet).

Nu va inte det grejjen utan vi började snacka om hur mycket man skulle kunna göra för pengar. Vi kom snabbt fram till att man skulle kunna göra jävligt sjuka saker för några miljarder i fickan. Det kom bl.a. fram att vi

1. Skulle kunna ta en i röven av en saudiarabisk oljeshejk framför en videokamera och låta den spridas över hela internet.

2. Skulle kunna offra en arm.

3. Ligga i koma under 3 års tid.




slut slut slut, more to come!

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Var med och tävla om valfria örhängen ifrån puss.se på min blogg!

2008-08-15 @ 17:51:19
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hehe... Det kunde vara värre. ;-)

2008-08-15 @ 18:44:36
URL: http://wraaaaah.blogg.se/
Postat av: Erik

Det där var väl bara töntigt harnesk? vafan! klar med twin?

2008-08-15 @ 18:48:25
Postat av: Robin

haha, jag är en tönt. twin? första jag tänker på är peaks.

2008-08-15 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0