Hela jävla röven är utslagen!

Ja, sådär kan det låta när jag citerar Hannahn min.

Sista dagen på arbetsveckan och det känns skönt att ha den avklarad. Sitter hemma hos Hannah nu och funderar på vad man bör göra för att få en blogg intressant. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte en aning hur jag ska få det att funka. Kanske blir att jag lägger ut lite bilder och kanske några sköna youtubeklipp. Sånt lockar ju alltid läsare verkar det som

Dagens händelse är väl att jag direkt efter jobbet spenderade 30 minuter på gymmet där jag jobbar, helt otroligt tråkigt den här gången med tanke på att klockan var 21:00 på en fredagkväll. Skönt att man har ett liv ;D Nu får jag i alla fall spendera resten av kvällen men min lilla sötnos.

T-shirten på bilden är av märken Sandvik!


Kommentarer
Postat av: sofia svarar

haha ofta du läser min blogg då?

2008-08-16 @ 01:13:38
URL: http://lillfjun.blogg.se/
Postat av: Anonym

och det är väl den finaste tshirten jag sett?

2008-08-16 @ 19:28:30
URL: http://dubbelkaka.blogg.se/
Postat av: Robin

Hur najs som helst! Sandvik 4 life! :D

2008-08-16 @ 19:31:30
Postat av: Henkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vad kostade den :O vill ha en likadaaaaaaaan;)

2008-08-17 @ 02:01:14
Postat av: Robin

SVIIIINDYR!

2008-08-17 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0